torsdag 31 juli 2008

Spelköp

Nu när det är bara timmar kvar tills vi åker har jag sammanställt min spellista med spel som jag vill ha med mig hem från USA. Den är som följer:

Till Ps3/Xbox 360

Alone in the dark
- Fått dåliga recensioner men jag känner mig ändå sugen.

Call of Duty 4 - Har det inte ännu och alla andra verkar ha det och tycka om det.

Devil May Cry 4 - Tyckte om demot, verkar helt ok.

GRID - Spelat demot mycket på PS3an.. ett ku
ng spel!

Lost Odyssey - RPG, blandad kritik men jag suktar ändå.

Metal Gear Solid 4 - Har inte fallit för de andra MGS spelen men kanske detta?

Soul Calibur IV - Fighting när det är som bäst? Jag vet inte men jag vill ha :)

Till Nintendo DS

Advanced Wars: Dual Strike - Har velat ha det länge bara missat o köpa det...

Final Fantasy Tactics A2 - Verkar mkt skoj!

Mario Kart DS - Älskar Mario Kart till Wii så det här är ett måste.

The World Ends With You - Ytterligare ett RPG lir.. känns som ett solklart köp!




1 kommentar:

Jessica sa...

Kolla här om ni vill köpa billiga biljetter till någon musikal:
www.broadwaybox.com

Vi köpte våra biljetter till Mamma Mia där till halva priset!

Ha en underbar semester!!