torsdag 7 augusti 2008

Dag 5 del 2

På kvällen igår var det som sagt dags för karaoke, men innan detta skulle vi äta Koreanskt till middag. Vi har fått tipset av Jessica och Marta i deras blogg om ett ställe som heter Bann, detta stället var som Bann fast billigare skulle jag tro... Koreansk mat går ut på att man får in en himmla massa rätter och en massa kött som grillas i mitten av bordet medans man äter. Mkt trevligt och vi båda tyckte mycket om maten.


Fullt med folk var det, ett bra tecken.


Här ligger maten och steks.


Massor med spännande att testa.

Efter en trevlig stund så gick vi till karaoke stället som lågg vägg i vägg. Här kryllade det av vad som såg ut att vara Koreaner eller Japaner, och så vi då :) Utbudet av låtar var stort och Henrik var utan tvekan den med bäst sångröst. Ida och jag försökte oss på många moderna låtar men bäst blev det nog när vi tillsammans körde Chemical Romance - I don´t love you.


Henrik och Mia i sångtagen.


Skärmen...


Om ni nu inte visste det så sitter kunskap i underläppen...


Påväg hemåt, vi somnade snabbt..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad ni verkar ha roligt och uppleva mkt.

Hoppas allt är bra med er. Här är allt bara bra. Saga mår toppen, har varit ute och plockat blommor och gjort arrangemang på altanen som hon tyckte var tråkig, behövdes bli lite chic sa hon, var hon fått det ifrån.

Många pussar till er båda från Agneta, Uffe och lilla Saga

Familjenspel sa...

Kul att veta att du har det bra sagis! Vi saknar dig jätte mycket. Hoppas ni uffe och agneta har det bra!!! många kramar ida!

Anonym sa...

Hejsan

Visst har vi det bra. Regnet öser ner och det har varit 15 grader varmt idag, så visst har man det bra som kan vara inne.

Jag tycker bara synd om mig själv då jag har 1 vecka kvar av semestern och skulle tycka att det vore skönt med lite värme sista veckan, så bry er inte om mitt sarkastiska lilla inlägg.

Jag är egentligen väldigt avundsjuk på er som har fått uppleva New York lite mer privat än vad man gör om man åker som ren turist och bor på hotell. Din bror Ida kanske skulle kunna tänka sig att ta emot 2 gamlingar nästa år?? (Skämt).

Puss och kram till er alla

Agneta, Uffe och Saga

Lyxmannen sa...

Korean barbecue kan ALDRIG var fel!!!