fredag 8 augusti 2008

Dag 7

Ytterligare en slappdag idag, vi har gått Brodway upp och ner enbart för att vi har undvikit att vara där så mycket på grund av alla turister. Vi har iaf haft en väldigt skön dag, gått mycket och ätit god mat.


Gata i New York.


Bostadshus


Damm i Central Park.


Utkanten av Central Park.


Mer av Central Park...


Mer bilder av New York.

I övrigt idag så har jag lyckats köpa presenterna till Saga, jag hoppas att hon blir glad :) Till min kära mor har jag ingen aning om vad jag skall köpa om det ska köpas ngt.. Vågar inte köpa parfym då man mkt väl kan bli av med den på inrikes och utrikesflygen här i USA...

Ikväll åker vi iväg från New York till Fire Island, Henrik och Mia hyr ett sommarhus där som vi skall besöka. Så om det inte kommer ngra inlägg i helgen så blir det ett större på Måndag när vi är i New York igen.

Ta hand om er och snart syns vi hemma!
Kram Jocke och Ida

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är klart man vågar köpa parfym.

Mamma

Anonym sa...

Om det ska köpas något???!!!! Va då klart man ska.

Mamma

Lyxmannen sa...

Jag måste säga att ni jobbar på bra i New Yorks djungel av saker!
qesgr